Monday 12 May 2014

Testimoni set slimming shaklee (93kg to 76kg!!)

Assalamualaikum semua pembaca blog Mummy Zihan..apa khabar semuanya? esok cuti wesak kan, jadi malam ni kita study sket pasal set yang fofuler sepanjang zaman ni iaitu set kurus shaklee..

Kebanyakan customer saya memang berpuas hati dengan berat badan mereka selepas menggunakan set ini. Saya sendiri pon salah seorang pengamal set kurus ini sehingga sekarang. Alhamdulillah sekarang dah maintain 52 atau 53 kg dari berat asal 68kg!! huhu


Ok so malam ni saya nak share lagi satu testimoni hebat dari Mamachrysalis..

Dipendekkan cerita memang beliau adalah jenis yang berbadan gempal sejak di bangku sekolah lagi..bayangkanlah berat beliau adalah 60kg semasa di darjah 6 sehingga digelar dugong oleh rakan-rakan..keadaan itu berlarutan sehinggalah beliau bakal berkahwin jadi beliau terpaksa menyeksa diri melakukan diet yang terlampau dengan tidak mengambil nasi dan menghabiskan ribuan ringgit di pusat slimming.

Walaupun ada penurunan berat badan namun keadaan itu tidaklah kekal lama kerana badan beliau naik mendadak selepas itu dan selepas 3minggu beliau telah disahkan hamil. Badan terus naik dan naik bagaikan dipam-pam. Berat beliau sebelum bersalin mencecah 98 kg dan selepas bersalin berat beliau tidak kurang dari 85 kg..

Namun Alhamdulillah semasa hamil anak ke 2 beliau telah bertemu dengan shaklee..dengan mengamalkan Omegaguard untuk IQ baby dan darah tinggi dan juga Cinch/ESP sebagai sumber protein untuk mengawal selera makan, berat badan beliau memang dapat dikawal dan hanyalah naik sebanyak 9kg sahaja sepanajang 9bulan hamil berbanding anak pertama dahulu yg mencecah 20kg!

Semasa berpantang beliau mengamalkan set berpantang shaklee bersama dengan set kurus shaklee..istimewanya set ini ia langsung tidak mengganggu penyusuan jadi ibu-ibu yang menyusukan bayi secara eksklusif pon boleh mengambil set ini. Akhirnya hanya dalam masa 3bulan setengah beliau telah berjaya menurunkan berat sehingga 76kg!! Woww!!

Beliau masih belum berpuas hati..ada misi yang perlu dilaksanakan..good luck untuk Mamachrysalis! ;)

Apa yang Mamachrysalis dan saya gunakan? Jom tengok kat bawah sini k..


Kandungan :
1. Lecithin 180 biji RM52.50
Memecahkan dan menguraikan lemak-lemak halus.

2. Omegaguard 90 biji RM136.00
Membakar dan mengempiskan perut dengan berkesan.

3. Herblax 120 biji RM52.50
Detoks, mencuci usus dan bertindak sebagai julap lembut. Ia juga membantu mengatasi maslasah sembelit.

4. Alfalfa 330 biji RM53.75 / 700 biji RM97.50
Mengandungi Saponin yang bertindak sebagai span untuk meyerap lemak dan kolesterol terurai dari tindakan Lecithin dan mengangkut lemak-lemak tersebut keluar. Sangat bagus sebagai detoks harian.

6. Cinch cafe latte/ Chocolate / Vanilla 765gram RM173.00
Protein yang memberikan rasa kenyang, mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan dan mengelakkan tubuh menjadi geleber.

7. Cinch Energy Tea Mix 12sticks RM131.00
Meningkatkan kadar metabolisme, menjadikan tubuh maintain dan tidak mudah naik semula.


Sebarang maklumat lanjut mengenai produk sila hubungi saya :
FB fanpage : Mummy Zihan
Email : mummyzihan@gmail.com
SMS/Whatsapp : 0166691877/ 0133651877
Shaklee Independent Distributor ID : 891703


No comments:

Post a Comment