Monday 14 July 2014

Kelebihan menjadi ahli Shaklee

Shaklee people semua dah dapat bonus hari ini kan? Rezeki di tengah bulan di kala gaji hakiki mereka yang bekerja dah hampir kehabisan..hehe 

Alhamdulillah gaji yang Shaklee bagi kat suri rumah ni pada bulan ni masih lagi maintain 4 angka. Doa-doakan ia akan menjadi 5 angka pulak yer kawan-kawan. :)

Lepas saya cek bonus tadi, tiba-tiba terdetik dalam hati untuk berkongsi dengan anda semua apa kelebihan yang bakal anda nikmati selepas anda menjadi ahli Shaklee. Mungkin ini akan menjadi titik permulaan anda untuk menjana pendapatan dari rumah sahaja seperti saya. Mana tau kan..:)

Kalau daftar untuk 'makan sendiri' pon boleh ajer. Anda tetap akan dapat bonus sekiranya anda membuat pembelian melebihi 150 points.


BAGAIMANA MENJADI AHLI SHAKLEE?

Terdapat 2 cara untuk anda menjadi ahli Shaklee dan kedua-dua cara ini melayakkan anda mendapat Starter Kit yang comel ini. :)


1) Bayar yuran keahlian RM65 + RM10 untuk pengeposan. Anda layak mendapat Starter Kit yang mengandungi catalog, business manual, product guide, buku resit, pamplet shaklee dan beberapa lagi barangan.


ATAU

2) Buat pembelian barangan Shaklee sebanyak 200 point UV (Unit Value) atau sebanyak RM650 di dalam satu RESIT dan anda layak mendapat KEAHLIAN PERCUMA (worth RM65), cash BONUS (worth RM30) dan penjimatan sebanyak RM100!


MAINTAIN POINT DAN KEAHLIAN

Sekiranya anda mendaftar hanya untuk membeli vitamin untuk kegunaan sendiri, anda tak perlu maintain point setiap bulan. Tapi berita baik untuk anda! Sekiranya ada kawan-kawan atau sedara mara yang perlukan vitamin Shaklee, anda boleh bantu mereka membeli dengan menggunakan ID anda. Semakin banyak point terkumpul, semakin banyak bonus!

Bagi yang nak cuba berbisnes terdapat point-point yang tertentu yang perlu dicapai untuk naik pangkat/rank. Inshaallah saya akan terangkan lebih detail kepada anda selepas pendaftaran.

Bagi kedua-dua kes, anda tidak perlu 'renew' keahlian kerana pendaftaran adalah sekali SEUMUR HIDUP.


APA YANG DIPERLUKAN UNTUK DAFTAR SENDIRI DI HQ ATAU BRANCH?

Anda hanya perlukan seorang sponsor yang telah sah berdaftar dengan Shaklee. Anda boleh hubungi saya Zihan, pengedar Shaklee sah anda (SID 891703) untuk berdaftar.


KELEBIHAN-KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

1) Boleh membeli barangan Shaklee dengan HARGA AHLI yang lebih murah sebanyak 25% dari harga runcit.

2) Berpeluang menikmati CASH BONUS hasil pembelian atau jualan sebanyak 5% sehingga 21%!Bonus paling rendah adalah RM30 dan paling banyak adalah 6 angka setakat ini.

3) Berpeluang mendapat BONUS KEPIMPINAN apabila ada yang berdaftar di bawah ID anda dan group anda telah berkembang.

3) Berpeluang membina EMPAYAR BISNES SENDIRI secara online atau offline dengan bantuan mentor dan ahli-ahli secret group.



4) Berpeluang untuk menyertai SECRET GROUP kami di mana pelbagai tips-tips kejayaan jutawan Shaklee akan didedahkan. Perkongsian jadual pengambilan vitamin, informasi tentang produk juga ada dikongsikan di dalam secret group ini.

5) Berpeluang mendapat CAR BONUS apabila anda memenuhi syarat-syarat yang diperlukan. Shaklee akan membayar car bonus ini secara tunai. Maksudnya anda bebas melakukan apa sahaja dengan duit tersebut.

6) Berpeluang mengembara ke serata dunia dan mengerjakan umrah secara percuma melalui CONVENTION BONUS yang 100% fully sponsored by Shaklee. Ini juga perlukan syarat-syarat tertentu untuk melayakkan diri.

7) Berpeluang menjana PENDAPATAN DARI RUMAH sahaja! Tidak perlu bangun awal untuk ke pejabat, tidak perlu hantar anak-anak ke rumah pengasuh, tidak perlu stress menghadapi kesesakan lalu lintas setiap hari dan tidak perlu melayan bos anda setiap hari. Dengan bisnes ini anda berpeluang menjadi bos kepada bisnes anda sendiri. 


Berminat untuk menjadi ahli Shaklee hari ini?

Sekiranya anda telah faham tentang kelebihan menjadi ahli shaklee ini dan berminat untuk mendaftar, boleh hubungi saya segera melalui Facebook, SMS atau Whatsapp yang tertera di bawah ini. Anda tidak akan menyesal menyertai group kami yang sememangnya aktif dan awesome!

FB fanpage : Mummy Zihan
Email : nurazihan@gmail.com
SMS/Whatsapp : 0133651877
Shaklee Independent Distributor ID : 891703

No comments:

Post a Comment