Sunday 14 July 2013

Shaklee Collagen Powder yang best!!

Assalamualaikum

Flawlessnya muka!!ini yang duk terdetik dalam hati saya bila tengok kawan saya sorang ni..yerlah kan..orang cantik kita pon nak cantik jugak..kikiki..risik punya risik rupanya die mengamalkan Collagen powder dari Shaklee..patotler...

Apa itu Shaklee Collagen Powder?





Shaklee Collagen Powder merupakan
  • suplemen kolagen hebat dalam bentuk serbuk (sachet) yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, 
  • kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah
  • Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*
  • dapat diserap dengan mudah oleh badan 
  • dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Apa yang terkandung dalam SCP ni?


Kolagen ikan: Memberikan kesan elastin, mengekalkan kulit lebih anjal

Ekstrak kulit kerangan: mengandungi glukosamina sbg pelincir sendi, menghidrat mata, & melegakan ketidakselesaan mata


Lactobacillus acidophilus: Meningkatkan penyerapan kolagen

Ekstrak biji Camellia Japonica: Mengandungi acid oleik dan isoflavon. Membekalkan nutrisi dan penghidratan

Ekstrak Pfaffia: Merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin. Meningkatkan prestasi dan tenaga,

Vitamin C: Menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas.

Vitamin B2,B6: membekalkan tenaga penting dalam proses pengeluaran kolagen didalam sel tubuh.


Bagaimana Shaklee Collagen Powder ni berbeza dengan produk kolagen lain?


Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 dalton yang amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Kajian telah membuktikan SCP ini dapt memperbaiki tekstur kulit wajah,  serta menghilangkan kedutan selama 8 minggu sahaja TETAPI ada yang nampak kesannya setelah penggunaan selama 3 hari!hebat kan?

Apa kesan lain yang akan didapati setelah ambil SCP ni?


Shaklee Collagen Powder terbukti berkesan untuk:
- Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
- Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
- Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
- Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%
- Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%
- Meningkatkan keanjalan, ketegangan dan elastisiti sehingga 55%
- Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%
- Meningkatkan keserian, tona dan warna kulit sehingga 50%
- Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%

Jom share satu testimoni hebat dari pengguna SCP ni..

"Memang SUPERB!
Penangan Collagen Powder Shaklee..Setelah amalkan secara konsiten pengambilan kolagen sebanyak 3 kotak..Tiada lagi masalah JERAGAT HITAM, WARNA KULITA TAK SEKATA dan PIGMENTASI..memang WAJIB CUBA!





PIc dua2 ni memang pic asal..xpakai makeup ke ape..sebab tu korang boleh nampak lagi pigmentasi yang samar2 tuh..kalau sekiranya saya apply foundation kesan tu hilang rata jer dengan kulit..dulu kakak sendiri selalu suruh saya guna naturactor bagai heheh cuma saya masih pelik kalo bersih tang2..Dah bertahun-tahun ngan jeragat ni..semakin teruk bila mengandung..menjadi2..

Jadi saya ambik keputusan..biarlah saya tunggu hilang sendiri jer dengan supplement shalee nih..xyah susah2 nak sembunyikan..sebab saya yakin  ia kan hilang..btw umur saya masih 24 tahun..saya mama pada 3 anak kecil..ramai pulak pm saya panggil kakak.hikhik

Kesan utama kolagen ni sangat terasa kulit kita lembuttt jer..semakin cerah buka kat muka jer..tapi semua2..kesan calar2, sunburn, semua takde dah..sebab saya ni dulu memang ahli persatuan..aktif berjemur ,berkhemah sana sini..(baru suami cakap tadi, dia tak nak tegur sebelum ni sebab die takot saya upload pic sendiri ..padahal pic sendiri kat fb pon jarang nak keluar)"


Wow!memang meletup2 kesan dia kan?itu belum saya share testimoni lain-lain lagi ni..inshaAllah akan dikongsi dalam entry akan datang..dah panjang sangat ni..kan korang ngantuk lak nak baca..hehe

Sebarang maklumat lanjut mengenai produk sila hubungi saya :
FB fanpage : Mummy Zihan
Email : mummyzihan@gmail.com
Whatsapp : 0166691877

Shaklee Independent Distributor ID : 891703

No comments:

Post a Comment