Wednesday 19 June 2013

Set kecantikan Shaklee

Assalamualaikum

Kulit cantik memang impian setiap wanita..tambahan pulak beberapa bulan lagi nak sambut Syawal..mestilah nak melaram di hari raya kan..malulah nak pergi beraya dan berjumpa sedara-mara bila kulit wajah kusam jer..

Seperti yang saya katakan sebelum ini, rutin penjagaan kulit secara sihat amat penting untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik. Namun seperti juga anggota badan lain dalam badan kita, kulit juga perlukan supplement khusus untuk memastikan kadar kelembapan sentiasa terpelihara.

Bagi mendapatkan kulit yang cantik gebu berseri bak bidadari dengan rawatan dari dalam yang pasti tidak memudaratkan, apa kata anda mencuba rangkaian set kecantikan kulit dari Shaklee. Satu botol boleh tahan beberapa bulan..berbaloi-baloi!

SET D @ SET KECANTIKAN KULIT ASAS

Set D - set kecantikan kulit

Apa yang ada dalam SET D?

  • Vitamin E - menjaga kesegaran dan keremajaan kulit, menjaga kelembapan kulit, melindungi dari sinuar uv, menghapuskan radikal bebadas yang merosakkan kulit
  • Vitamin C - sebagai antioksidan yang melindungi kulit dari pencemaran udara, membuang toksin dalam badan, merangsang pembetukan dan peningkatan produksi kolagen kulit yang memelihara kekenyalan, kelenturan dan kehalusan kulit, mencerahkan kulit
  • Vitamin B complex - sebagai pelembap dan mencegah kulit kekeringan jadi dapat mengurangkan garis halus pada wajah, mencegah pigmentasi, melambatkan penuaan, mengurangkan stress, menegangkan kulit dan mengubati jerawat.

Kesan dari kombinasi dari pengambilan SET D antaranya ialah :
  • mengurangkan kedutan dan pembentukan garis halus
  • Mencegah penuaan 
  • Menjadikan kulit lebih anjal
  • Mencerahkan kulit
  • Menjaga kulit dari sinaran UV
  • Mengurangkan parut jerawat
  • Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
  • Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan-merahan


SET UNTUK KULIT BERJERAWAT

Set kulit berjerawat
Bagi anda yang mempunyai kulit berjerawat kami ada vitamin khas untuk anda iaitu Carotomax untuk menggantikan B complex.

Carotomax adalah Vitamin A yang mana kekurangannya boleh menyebabkan kulit cepat mengecut dan kering. Selain itu, ia memudahkan kulit muka ditumbuhi jerawat dan terjadilah "whiteheads" dan "blackheads" jika liang roma tersumbat. Selain itu, kulit dibahagian siku, lutut dan punggung akan menjadi kasar, kering dan berwarna lebih kehitaman.

Jadi Vitamin A membantu kulit wajah menjadi lebih anjal. Vitamin A juga menjaga kulit dari mengalami proses penuaan. Selain itu, ia membantu memelihara kulit dari dijangkiti beberapa jenis penyakit kulit. Vitamin A juga berfungsi sebagai antioksidan untuk menghapus radikal bebas.Kesan pengambilan zCarotomax menjadikan kulirt muka kemerah-merahan secara semulajadi..tak payah pakai blusher..:)


SUPPLEMENT TAMBAHAN UNTUK KULIT CANTIK



  • Zinc Complex - sangat popular di kalangan ibu berpantang atau mereka yang baru lepas menjalani pembedahan tapi tahukah anda pengambilan zink boleh memulihkan jerawat yang berair dan bernanah?Ianya sangat baik untuk mengecutkan jerawat dan mengelakkan luka dan nanah menjadi semakin teruk.
  • GLA complex -  menguatkan kuku dan rambut, menjadikan kulit lebih sihat dan menlambatkan penuaan
  • Omega guard - melicinkan kulit dan sangat penting dalam rawatan pesakit ekzema.



Collagen Powder 

  • Seperti produk kolagen lain yang ada di pasaran, Collagen powder bertindak untuk menjadikan kulit lebih muda, anjal dan berseri. Dengan pengambilan selama 8 minggu anda akan dapat lihat perubahannya.
  • Ianya kolagen yang berkualiti tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah yang molekulnya sangat ringan dan mudah diserap oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
  • Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

Jadi sudahkan anda membuat pilihan vitamin untuk kesihatan kulit anda?kalau anda masih keliru produk mana yang sesuai dengan jenis dan masalah kulit anda jangan segan-segan..boleh hubungi saya terus ya..jom bermula dari sekarang untuk kulit cantik di hari lebaran..:)

Sebarang maklumat lanjut mengenai produk sila hubungi saya :
FB fanpage : Mummy Zihan
Email : mummyzihan@gmail.com
Whatsapp : 0133651877
Shaklee Independent Distributor ID : 891703

No comments:

Post a Comment