Thursday 20 June 2013

Rahsia kecantikan Ayu Raudhah

Assalamualaikum



Jeng jeng jeng...!

Mesti ramai nak tahu kan?


Saya sendiri pon teruja..sebab kita semua tahu Ayu Raudhah ni antara selebriti paling cantik kat Malaysia ni..tak makeup pon mmg Ayu Raudhah ni natural beauty..Subhanallah segala puji bagi Allah..:)


Harian metrro online telah mengorek rahsia beliau..kata selebriti ini apabila keluar tanpa urusan rasmi beliau tidak menggunakan make up yang tebal..selain mengamalkan rejim penjagaan kulit yang betul, seperti kerap mencuci muka, menggunakan penyegar dan pelembap Ayu juga mengamalkan petua tradisional dengan menyapu ais pada wajah sebelum tidur.


Selain itu yang menjadi rahsia Ayu selama ini ialah Ayu mengamalkan minuman sirap Shaklee iaitu VIVIX sesudu setiap pagi..ia dipanggil sirap Shaklee kerana ia adalah cecair bewarna merah seperti sirap..haa patotla berseri-seri jer wajah si Ayu Raudhah ni..sebabnya Vivix ni jugak dikenali sebagai jus anti penuaan..sebenarnya banyak lagi kebaikan Vivix ni tapi kita lihat dulu apa kebaikannya untuk kulit kita




Vivix adalah campuran bahan semulajadi anggur muskat, elderberi, lobak ungu dan polygonum cuspidatum yang KAYA RESVERATROL membantu untuk melawan penyakit serta melambatkan proses penuaan dan terkenal sebagai supplement anti penuaan terbaik di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.


Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan.



MANFAAT VIVIX :

  •  Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.
  • Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.
  • Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
  • Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

VIVIX juga dikenali sebagai TONIK ajaib yang mempu mengatasi dan mengawal :
  • Penyakit Diabetis
  • Sebagai Anti Penuaan
  • Penyakit Asthma
  • Kesihatan badan secara menyeluruh


Jadi jom dapatkan sebotol Vivix sekarang..para suami yang masih tercari-cari hadiah untuk isteri tersayang pon boleh jadikan Vivix sebagai hadiah..mesti si isteri senyum sampai ke telinga..nak isteri cantik kan? hehe..


Sebarang maklumat lanjut mengenai produk sila hubungi saya :
FB fanpage : Mummy Zihan
Email : nurazihan@gmail.com
Whatsapp : 0133651877

Shaklee Independent Distributor ID : 891703

No comments:

Post a Comment