Saturday 19 July 2014

Pengedar sah shaklee Shah Alam

Assalamualaikum


pengedar shaklee shah alam selangor

Salam perkenalan semua..


Siapa Mummy Zihan?


Nama penuh saya adalah Nur Azihan Rozak, mesra dengan nama panggilan Zihan. Saya adalah seorang pengedar sah Shaklee di Malaysia dengan no ID 891703.


Shaklee Effect


Saya adalah asalnya seorang S.A.H.M dan sekarang bergelar W.A.H.M setelah bertemu dengan Shaklee. Hanya bermula sebagai seorang pengguna, saya telah JATUH CINTA dengan keberkesanan produk semulajadi ini dan akhirnya membuat keputusan
untuk berkongsi kebaikannya dengan anda semua.

Buat pengetahuan semua saya bermula dengan Set Kecantikan Kulit dan Set Berpantang selepas melahirkan anak saya yang ketiga. 

Satu pengalaman yang luar biasa apabila berpantang dengan set ini sebab BADAN LANGSUNG TAK LETIH, BERAT BADAN SANGAT CEPAT TURUN, SUSU BADAN MERIAH dan yang penting LUKA JAHITAN SANGAT@ CEPAT SEMBUH berbanding dengan anak pertama dan kedua. 

Alhamdulillah Shaklee had totally CHANGED MY LIFE dan sekarang ini saya mampu mendapat 4 income figures sebulan walaupun hanya bekerja dari rumahb bersama anak-anak tersayang. Mudah-mudahan 5 figures income one day Inshaallah. Doakan yer :)


Kepakaran Mummy Zihan


Kepakaran saya adalah membantu anda dan keluarga untuk LEBIH SIHAT dengan MENYEDIAKAN NUTRISI yang sesuai untuk anda mengikut bajet yg anda MAMPU.

Alhamdulillah ilmu sewaktu belajar dalam Jurusan Biologi di UPM dulu tidak disia-siakan begitu sahaja kerana ianya sangat berkait-rapat dengan bidang kesihatan terutamanya bab nutrisi atau pemakanan.

Saya juga pakar dalam membantu anda MENJANA PENDAPATAN SAMPINGAN dengan Shaklee dari rumah secara part time atau full time.

Jika anda perlukan khidmat nasihat berkenaan rangkaian produk Shaklee, jangan segan silu untuk menghubungi saya di nombor 0133651877. SMS/Whatsapp sangat dialu-alukan.


Why Shaklee?


Shaklee adalah syarikat yang telah berusia lebih 50 tahun dan telah bertapak lebih 30 tahun di Malaysia. Shaklee juga disahkan halal oleh Jakim dan mempunyai sijil halal dari ISA. Inshaallah saya yakin dengan produk ini 100%!


COD area


Buat masa ini, saya menyediakan khidmat COD di kawasan Shah Alam, Bukit Jelutong, Kota Damansara, Putrajaya, Bangi, Kajang dan sekitarnya. Bagaimanapun penghantaran melaui pos adalah ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.


Kelebihan berurusan dengan Mummy Zihan


Kelebihan jika anda melakukan pembelian dengan saya adalah anda layak mendapat konsultasi terperinci secara percuma, tips-tips eksklusif, jadual pengambilan yang betul, pamplet shaklee, dan FREE GIFT* bagi jumlah pembelian barangan tertentu.


Jom buat duit dengan Shaklee!


Bagi yang berminat untuk menambah pendapatan dengan Shaklee, yuran pendaftaran yang diperlukan hanyalah RM65 seumur hidup termasuk pasangan anda! 

Business starter kit, bimbingan, kelas/workshop online dan offline disediakan bagi yang berminat.


Apa yang anda bakal nikmati selepas mendaftar?





Sebarang bantuan atau kemusykilan jangan segan-segan hubungi saya ok!:)

Salam sayang,
Mummy Zihan




Ingin menjana pendapatan sampingan dengan shaklee?
Inginkan maklumat lanjut mengenai produk?
Sila hubungi saya :
FB fanpage : Mummy Zihan
Email : mummyzihan@gmail.com
SMS/Whatsapp : 0133651877
Shaklee Independent Distributor ID : 891703

1 comment: