Friday 18 July 2014

Cantik persis Ayu Raudhah dan Rita Rudaini!

Saya ada kongsikan sebelum ini antara petua dan rahsia kecantikan si cantik manis Ayu Raudah.

Tapi jangan tak tahu rupanya Ayu Rudhah berkongsi petua kecantikan yang sama dengan Rita Rudaini. Patutlah kedua-kedua mereka ini cantik dan tak makan dek usia walaupun dah beranak pinak.

Saya pernah berjumpa dengan Rita Rudaini yang glemer dengan cerita Azam Ramadhan Su ni face to face. Memang cantik orangnya especially skin tone dan muka dia glowing sangat! Seperti mana yang korang lihat dalam tv tu macam tu lah rupa dia kat luar..sangat natural beauty!

Tak sabar-sabar nak tahu rahsia kecantikan mereka?

Jeng jeng jeng!!


*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





Yes!!

Tak lain tak bukan rahsianya mestilah VIVIX dari Shaklee! 

Vivix atau sirap Shaklee ini adalah tonik anti penuaan terbaik di dunia. Ianya berjaya dihasilkan selepas beberapa tahun kajian dan merupakan supplement pertama yang dapat menembusi DNA manusia.





Apakah kehebatan Vivix Shaklee?


a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)



Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?

Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.


Kebaikan Vivix Shaklee


  • Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan
  • Memelihara keseluruhan kesihatan
  • Anti oksida yang sangat baik - awet muda
  • Membantu anda merasa lebih bertenaga
  • Mengurangkan risiko kanser
  • Membantu pesakit diabetic
  • Menguatkan sistem imun

Testimoni Vivix Shaklee


Testimoni 1 



Saya nak share testimoni diri sendiri after ambil vivix. Hampir nk habiskan satu botol vivix sy gunakan. itu pun share dengan suami.Kulit sebelum ni nampak kusam dan tona kulit tak sekata. After ambil vivix kulit nampak lebih bersih. Alhamdulillah dengan izinNya sy serasi dengan vivix. Korang semua wajib cuba tau!

Testimoni 2




Mr. Law, bekas pengacara NTV7 adalah seorang cancer survivor. Beliau disahkan menghidap penyakit kanser paru-paru 10 tahun yang lepas. Setelah mengamalkan Vivix beliau telah pulih sepenuhnya dan sekarang beliau berkongsi pula kebaikan Shaklee dengan semua orang dan telah bergelar Master. Cuba teka umur beliau?? Untuk pengetahuan anda, umur Mr. Law sekarang ialah 51 tahun! Tak percaya kan? And now u believe Vivix can make you stay 25years longer and looks 25 years younger!





Ingin menjana pendapatan sampingan dengan shaklee?
Inginkan maklumat lanjut mengenai produk?
Sila hubungi saya :
FB fanpage : Mummy Zihan
Email : mummyzihan@gmail.com
SMS/Whatsapp : 0133651877
Shaklee Independent Distributor ID : 891703

No comments:

Post a Comment