Thursday 14 November 2013

OMEGAGUARD pembakar lemak


Asid lemak Omega 3 memberi kesan positif pada METABOLISME dan keupayaan badan untuk MEMBAKAR LEMAK. Selain itu ia juga mmberi kesan terhadap penghasilan pelbagai hormon termasuk hormon leptin.

Apa 
kaitan HORMON LEPTIN dengan kurus??

Hormon leptin adalah hormon yang memberi kesan kepada selera makan. Ia berfungsi untuk menghasilkan sel lemak dan peranannya yang lain adalah memberi amaran kepada individu samada tahap pengambilan makanan yang diambil tidak cukup atau berlebihan.

Apa lagi yang hormon LEPTIN boleh bantu anda untuk kurus???

~ Leptin membantu mengawal selera makan dan metabolisme.
~ Leptin adalah sejenis hormon yang adipose-generated, yang bermaksud dihasilkan oleh lemak badan.
~ Leptin menghantar isyarat kepada otak supaya menghadkan rasa lapar.
~Semakin rendah tahap leptin, semakin mudah seseorang itu berasa lapar.
~Rangsangan leptin mengurangkan aktiviti neuropeptida Y, iaitu neurotransmitter yang boleh mencetuskan refleks kelaparan.
~Neuropeptida Y pada tahap yang tinggi juga boleh mengurangkan pengeluaran tiroid, yang mana tiroid boleh memberi kesan yang negatif terhadap metabolisme.

Kesimpulannya, dek kerana kesannya untuk MENGEHADKAN/MENYEKAT SELERA MAKAN maka ia sangat membantu bagi mereka yang ingin berdiet kerana tahap kelaparan anda kini ada pengawalnya. Yang menariknya omega juga membantu dalam pembakaran lemak.

Sangat bagus diambil bersama ALFALFA untuk tujuan DETOKSIFIKASI atau menyingkirkan lemak-lemak yang telah dibakar oleh Omegaguard dari badan.


Sebarang maklumat lanjut mengenai produk sila hubungi saya :


FB :Anamaryam Vitashop
FB fanpage : Mummy Zihan
Email : mummyzihan@gmail.com
Whatsapp : 0166691877
Shaklee Independent Distributor ID : 891703

No comments:

Post a Comment