Wednesday 20 March 2013

Promosi Ostematrix Mac2013 : Buy 6 Free 1



Sempena promosi  Ostematrix Shaklee Buy 6 Free 1 bulan ini, marilah kite berkenalan dengan Ostematrix ini..sebenarnya Ostematrix ini ialah pil kalsium..umum mengetahui kalsium mesti berkait rapat dengan tulang dan gigi..betullah tu..tapi apa yang best nya Ostematrix ini, ianya bukan saja menguatkan tulang dan gigi tetapi dapat menghilangkan kebas, sakit otot, dan yang paling terbaik dapat melawaskan pembuangan air besar..:)

Sebelum nak cerita panjang lebar, jom lihat khasiat Ostematrix Shaklee berbanding pil kalsium yang lain..nak makan mesti kena tahu apa keistimewaannya kan?


Ostematrix Shaklee adalah satu formula unik dimana ia bukan saja mengandungi kalsium tetapi digandingkan dengan magnesium, fosforus, mangan, vitamin K,Vitamin D, zinc, kuprum dan boron. Ramai yang tak tahu kalsium tidak dapat diserap dengan baik tanpa kehadiran Vitamin D.



Mari baca penerangan terperinci tentang kandungan Ostematrix ni.

  • 1,000 mg (100% DV) kalsium unsur dari sumber alam semula jadi yang paling yang concentrated dan mudah diserap
  • 400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang dan membantu menguatkan tulang
  • 400 IU vitamin D (100% DV) untuk merangsang penyerapan kalsium
  • Boron dalam jumlah yang disokong secara klinikal untuk membantu metabolisme tulang
  • Vitamin K membantu mengikat mineral untuk membentuk tulang
  • Mangan, copper, dan zink - co-factor yang mengaktifkan enzim yang membantu membina jisim tulang


Semua nutrien di atas sangat perlu di dalam satu tablet bagi memastikan penyerapannya 99 peratus dalam badan kita dan menghalang endapan sesetengah mineral. Perumpamaannya macam kita nak buat rumah lah kan, kalau ada batu-bata saja rumah confirm tak kukuh kan, jadi kita perlukan simen dan mortar sebagai pelengkap untuk mencantumkannya..samalah jugak fungsinya disini..



Selain itu, Ostematrix juga bagus untuk :


1. Menguatkan tulang, kuku, gigi ,dan sistem  saraf - ia boleh membantu merawat tulang retak, kuku rapuh, eczema. kekejangan dan gusi berdarah.


2. Membantu mengatasi kejang dan kebas-kebas - pengambilan Ostematrix sebelum tidur boleh mengatasi kejang, kebas-kebas, sakit sendi dan juga arthtritis.


3. Membantu menghilangkan stress - membantu mengimbangi tekanan darah,menenangkan saraf, membantu mood swing, sakit kepala dan menggalakkan tidur lena. Sebab itu kita selalu dinasihatkan supaya minum susu sebelum tidur untuk mendapatkan tidur yang lena..jadi bagi yang payah minum susu tu telan jer Ostematrix ni..inshaaAllah :)


4. Mengurangkan gejala PMS - menurut kajian, dengan mengambil 100mg kalsium dan magnesium seretntak, ia dapat mengurangkan sakit semasa haid dan membantu pembuangan air kecil.


5. Membantu mengurangkan gastrik.


6. Menbantu atlet sukan dengan membekalkan kalsium dan minreal penting dalm tubuh supaya aktiviti lasak dapat dilakukan tanpa kejang, sakit sendi, saraf dan sebagainya.



Siapa yang perlukan Ostematrix ni?

Kalau diikutkan Ostematrix ni diperlukan oleh semua terutamanya ibu hamil, ibu menyusu, atlet, dan warga emas..mak bapak kite la tu..;)

1. Ibu hamil - kandungan kalsium dikongsi dengan baby di dalam rahim, jadi pengambilan kalium sangat penting terutamanya yang sering mengalami kebas kaki, bengkak kaki (water retention), gusi berdarah dan sakit pinggang. Ini adalah gejala kurang kalsium dalam badan. 

2. Ibu menyusu - sangat penting bagi memastikan kandungan kalsium dalam badan mencukupi untuk anda dan bayi. 

3. Wanita dengan PMS yang teruk - boleh mengurangkan sakit..lepas ni tak berguling-guling dah atas katil tahan sakit..:)

4. Wanita atau individu 30 tahun ke atas- bagi mengelakkan osteoporosis sebelum usia.

5.  Warga emas - yang mempunyai tekanan darah tinggi dan sakit saraf. Sangat disarankan kepada ibu bapa yang selalu sakit sendi lutut, susah nak bangun duduk waktu solat.

6. Individu yang merokok dan pengambilan alkohol dan minuman ringan yang banyak - tabiat gaya hidup yang menggangu atau mengehadkan penyerapan kalsium dalam tubuh.

7. Individu yang tak boleh minum susu - telan saja pil kalsium selesai masalah..:D


Jadi, jom dapatkan Ostematrix hari ini..hadiahlkan untuk diri-sendiri, suami dan ibu bapa di kampung..jangan dah saki-sakit baru nak menyesal..:)

Boleh email  mummyzihan@gmail.com dan dapatkan harga terbaik dari saya.

Wasalam.

No comments:

Post a Comment