Wednesday 20 March 2013

Introduction to Shaklee




Assalamualaikum..akhirnya hajat terlaksana untuk memulakan impian sendiri bergelar Independant Distributor Shaklee..semoga Allah permudahkan saya untuk meneruskan impian berkongsi tentang kebaikan produk-produk Shaklee dengan anda semua..bermula dengan penggunaan sendiri membuatkan saya jatuh cinta dengan kebaikan yang diperolehi ..bukan saya sahaja yang merasai kebaikannya malah keluarga turut teruja dengan improvement kesihatan masing-masing selepas menggunakan produk ini..jadi dengan sebab itulah, saya ingin berkongsi dengan anda semua kehidupan positif yang saya lalui setelah bertemu dengan Shaklee..Alhamdulillah..sharing is caring.. :)

Jadi pada mereka yang berada di sekitar Shah Alam, Bukit Jelutong, Putra Heights, Klang dan seluruh Malaysia, saya adalah pengedar sah produk Shaklee anda..sebarang pertanyaan tentang produk, harga terbaik atau sebarang masalah kesihatan , bolehlah email saya di mummyzihan@gmail.com..saya akan cuba membantu insyaaAllah..

No comments:

Post a Comment